.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف و ضبط 12 اسلحه شکاری در مازندران
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران از کشف و ضبط 12 اسلحه شکاری در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:ناصر مهردادی اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست استان، حین گشت و کنترل در مناطق مختلف این استان موفق به کشف و ضبط 12 اسلحه شکاری شدند.

وی افزود: مأموران حفاظت محیط‌زیست نکا در منطقه هزار جریب موفق شدند از شکارچیان متخلف یک قبضه سلاح پنج تیر نیمه اتومات، سه طاقه قرقاول و دو قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط کنند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران با اشاره به اینکه مأموران محیط‌بانی بندپی در گشت و کنترل در جنگل فرمونیکش شیاده بندپی غربی موفق به کشف و ضبط یک طاقه قرقاول ماده شدند، تصریح کرد: متخلف متواری شده و اسلحه دولول قاچاق کشف شد.

این مسؤول بیان کرد: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست بابل سه اسلحه شکاری در مناطق آب‌بندان کریم‌کلا و دشتی قصاب‌کلا کشف و ضبط کردند.

مهردادی با بیان اینکه مأموران اجرایی حفاظت محیط‌زیست بابلسر و فریدونکنار در حوزه استحفاظی آب‌بندان مهلبان سه قبضه سلاح مجاز، یک قبضه سلاح غیرمجاز قاچاق، یک قطعه خوتکا به همراه آلات و ادوات کشف و ضبط کردند، افزود: پرونده متخلفان در حال رسیدگی است.

وی در پایان گفت: مأموران اجرایی حفاظت محیط‌زیست شهرستان نور نیز یک قبضه اسلحه قاچاق، یک خوتکا، ١٧ عدد فشنگ ساچمه‌زنی در ایزدشهر کشف و ضبط کردند و متخلف نیز توسط نیروی انتظامی دستگیر شد و پرونده در مراجع قضایی در حال بررسی است.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.